فروشنده اصلی زعفران یک مثقال

آنچه در این متن می خوانید...

اطلاعات کافی درباره نحوه تولید زعفرانفروشنده عمده زعفران بسته بندی شده گرمی
Rate this post

زعفران یک مثقال که به طلای سرخ معروف است واقعا همچون طلا هر ذره از آن باارزش و قیمتی است. زعفران ها معمولا در بسته بندی وزنی مثقال و گرم در بازار عرضه می گردند.

فروشنده اصلی زعفران یک مثقال

اطلاعات کافی درباره نحوه تولید زعفران

اطلاعات کافی درباره نحوه تولید زعفران

نحوه تولید زعفران به این صورت است که اولا زعفران در زمین هایی که خاک شنی _رسی دارند عمل می آید و نیاز به هوای خشک و آفتاب فراوان دارد. بهترین زمان برای کاشت زعفران معمولا در اواسط ماه مرداد تا مهر است . زعفران را باید در زمینی بکاریم که حداقل ۷ سال در آن زعفران کاشته نشده باشد و خاک آن فاقد علف هرز باشد . هنگامی که پیاز زعفران کاشته می شود ، در سال های بعد دیگر نیاز به دوباره کاشتن آن نیست چون این پیاز اصولا بین 5 تا 10 سال در خاک مزرعه باقی می ماند . در یک زمین به مساحت یک هکتار حدود 2 تن پیاز زعفران برای کاشت نیاز است. ولی در هفتمین سال کشت دیگر باید پیازهای قبل را بیرون آورده و به پیازهای جدید کاشته شود. پیازهای چندساله در خاک بزرگتر از قبل شده و پوک می گردند . زعفران یک گیاه خاص مناطق گرم و خشک بوده و به آب زیاد نیاز ندارد .در نتیجه در فاصله زمانی بعد از کاشت و برداشت فقط یکبار آبیاری می شوند . مواد معدنی موجود در زعفران عبارتند از : منگنز، مس، آهن ،سلنیوم، روی ومنیزیم که وجود این مواد باعث خواص درمانی زعفران از قبیل :خاصیت ضد افسردگی،کاهش درد جلوگیری از ریزش مو ،بهبود سلامت تنفسی ، بهبود سلامت قلبی ، بهبود سلامت روانی ، بهبود سلامت پوستی ، تقویت سیستم گوارشی و افزایش هوش شده و باعث بالا رفتن ارزش غذایی این گیاه کوچک گردیده است .

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

گیاه زعفران در چه مشاغل و صنایعی بیشترین کاربرد را دارد ؟ زعفران به دلیل طعم بی نظیر ، بوی مسرت بخش و رنگ زرد زعفران ، در آشپزی و شیرینی پزی و به دلیل خواص درمانی و مواد معدنی ، در صنایع داروسازی کاربرد دارد . زعفران ضد افسردگی است و در کاهش درد و جلوگیری از ریزش مو همچنین بهبود سلامت تنفسی و قلبی و روانی نقش داشته و تاثیر زیادی هم بر سلامت پوست داشته و گوارش و حافظه را تقویت می کند .

فروشنده عمده زعفران بسته بندی شده گرمی

فروشنده عمده زعفران بسته بندی شده گرمی

تولید سالانه ایران 330 تن می باشد که حدود 280 تن از آن صادر می گردد و با این اوصاف می توان گفت ایران بزرگترین قطب تولید و صادرات زعفران جهان است و رتبه اول تولید آن متعلق به شهرستان تربت حیدریه در استان خراسان رضوی است . اگر به دنبال فروشنده عمده زعفران هستید جای درستی آمده اید همین حالا با ما تماس بگیرید .

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید