صادرات عمده زعفران نگین اعلا

آنچه در این متن می خوانید...

موارد مصرف زعفران نگین اعلابازار واردات بهترین نوع زعفران
Rate this post

“زعفران” یا “طلای سرخ” از قدیم الایام در ایران تولید شده و به کشورهای همسایه صادر می شده است. در گذشته در میهمانی ها به بزرگان ،زر و زعفران را به عنوان پیشکشی می دادند. امروزه زعفران بر اساس کیفیت در انواع مختلف به بازار عرضه می گردد.زعفران نگین اعلا بهترین نوع زعفران است.بسیاری از تاجران و فعالان در این زمینه ،به تجارت داخلی و حتی صادرات عمده زعفران نگین اعلا مبادرت می ورزند.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

صادرات عمده زعفران نگین اعلا

موارد مصرف زعفران نگین اعلا

موارد مصرف زعفران نگین اعلا همان طور که در بالا اشاره شد زعفران دارای انواع مختلفی است که ما در اینجا به چند نوع آنها اشاره می کنیم : زعفران نگین،زعفران پوشال،زعفران سفیدی ،زعفران سرگل،زعفران دخترپیچ. تقسیم بندی زعفران بر اساس تفکیک کلاله آن از خامه زعفران انجام می گیرد. بهترین نوع زعفران ،زعفران نگین می باشد چرا که پاک سازی و فرآوری آن،با زحمت بسیاری همراه است.

تا چندین سال پیش،قسمت اعظم بازار جهانی زعفران در دست تولید کنندگان ایرانی بود.ولی در چند سال اخیر کشور آمریکا اقدام به کاشت و پرورش و تولید زعفران نمود و توانست بخشی از بازار زعفران را از آن خود کند. ولی بسیاری از مصرف کنندگان و متقاضیان اذعان دارند که عطر و طعم و رنگ زعفران ایرانی غیر قابل قیاس با دیگر زعفران های کشور های دیگر است.

ممکن است بسیاری از افراد ،زعفران را فقط به خاطر عطر و طعم و رنگ دلچسب آن در خوراکی ها و نوشیدنی ها مصرف کنند . در حالی که زعفران با وجود دارا بودن انواع ویتامین ها مخصوصا ویتامین C،مواد معدنی،پتاسیم،منگنز و…تاثیر فوق العاده ای برای سلامتی انسان دارد که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • تولید انرژی و شادی بخش و تقویت روحیه و رفع افسردگی و اضطراب
  • تقویت سیستم تنفسی و گوارشی و رفع مشکلات معده و سوء هاضمه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت قلب و جلوگیری از تنگی عروق
  • ضد سرطان
  • جلوگیری از دیابت
  • جلوگیری از مشکلات و اختلالات عصبی و درمان فراموشی و پارکینسون

موارد مصرف زعفران مخصوصا زعفران نگین اعلا که عطر و طعم فوق العاده ای دارد می تان به انواع خوراکی ها از جمله غذاهای مختلف،کیک ها و شیرینی ها ،بستنی ها،دسر ها و نوشیدنی های مختلف اشاره نمود و از کیفیت بی نظیر آن نهایت لذت برد.

بازار واردات بهترین نوع زعفران

بازار واردات بهترین نوع زعفران به طور کلی از آن جایی که خاستگاه زعفران از قدیم الایام در ایران بوده است و این محصول بی نظیر دارای عطر و طعم عالی و خواص فراوانی می باشد لذا تولیدکنندگان و فعالان این عرصه می توانند با انجام بسته بندی های شیک و بروز از زعفران نگین اعلا ،کشور های دیگر مخصوصا کشورهای همسایه را به بازار واردات بهترین نوع زعفران تبدیل نمایند و از این طریق سود فراوانی را شامل حال خود کنند.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید