صادرات زعفران به ترکمنستان

آنچه در این متن می خوانید...

جایگاه ترکمنستان در صادرات زعفرانمهمترین مقاصد صادرات زعفرانمشکلات و راهکار صادرات به ترکمنستانبهترین روش صادرات زعفران به ترکمنستان
صادرات زعفران به ترکمنستان
5/5 - (1 امتیاز)

صادرات انواع زعفران ارگانیک به کشور های همسایه ایران رونق بسیار خوبی دارد. ترکمنستان کشوری است که برای زعفران ایران تقاضای بسیار بالایی دارد.زعفران ارگانیک ایران به دلیل اینکه بدون استفاده از هیچ سم و کودی تولید شده است در کشور ترکمنستان محبوبیت فراوانی دارد. در ادامه میزان و روشهای صادرات زعفران به ترکمنستان و راهکارهای رفع مشکلات صادرات به ترکمنستان را بررسی خواهیم کرد.

جایگاه ترکمنستان در صادرات زعفران

بر اساس آمار گمرک، افغانستان نخستین و مهم‌ترین مقصد کالاهای صادراتی در خراسان رضوی است. بعد از آن ترکمنستان، عراق و امارات متحده عربی در رده‌های بعدی اهمیت قرار می‌گیرند.زعفران خرد نشده و ساییده نشده مهم‌ترین کالای صادراتی است. ارزش وزنی آن با 312 % رشد نسبت به سال گذشته 16 هزار و 439 کیلوگرم بوده است. صادرات این کالا از نظر ارزش دلاری نیز در 4 ماهه ابتدایی سال97 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 31 % رشد داشته است.

شرکت الماس زعفران جهان با داشتن دفاتر فعال در کشورهای مختلفی مثل ترکیه، دبی، افغانستان، هلند، بلژیک و… امکان صادرات زعفران به تمام کشورهای دنیا را فراهم کرده است. عزیزانی که قصد صادرات زعفران به هر مقصدی را دارند می توانند با جهت دریافت مشاوره رایگان با متخصصان شرکت ما بصورت ۲۴ ساعته در ارتباط شوید.

صادرات زعفران به ترکمنستان
صادرات زعفران به ترکمنستان

مهمترین مقاصد صادرات زعفران

  1. افغانستان
  2.  ترکمنستان
  3. عراق
  4.  امارات
  5. هنگ‌کنگ
  6. تاجیکستان
  7.  ترکیه
  8. پاکستان
  9.  امارات
  10.  ازبکستان
  11. چین
  12. روسیه

شرکت الماس زعفران جهان به طور مستقیم زعفران کشت کرده – بسته بندی و از طریق دفاتر فعال خود در نقاط مختلف دنیا به شما متقاضیان ارجمند ارایه میکند.

مشکلات و راهکار صادرات به ترکمنستان

البته مشکلاتی در صادرات به ترکمنستان وجود دارد. در کشورهایی مانند تاجیکستان و قزاقستان، تجار ایرانی، حضور و نمایندگی دارند و خود بازرگانان و تجار اقدام به تجارت می‌کنند. اما در ترکمنستان خود ترکمن ها به کارها رسیدگی می کند. به  دلیل پیچیدگی‌های خاص این کشور تجار ایرانی کمتر حضور دارند.

ترکمنستان قوانین خاصی دارد و مهمتر از همه، این قوانین خیلی ناگهانی تغییر می‌کند. بطور مثال تریلی حامل کالا، در کشور و گمرک پلمپ می‌شود و راننده به هر دلیلی در ترکمنستان مرتکب خلافی شده است. اما کالا برگشتی ندارد و یا حدود یکسال طول می کشد تا محموله بازگردد.

شرکت الماس زعفران جهان با داشتن دفاتر فعال در افغانستان، ترکیه، دبی، هلند و… امکان صادرات زعفران را به تمام کشورها ایجاد کرده است.

صادرات زعفران به ترکمنستان
صادرات زعفران به ترکمنستان

بهترین روش صادرات زعفران به ترکمنستان

در صادرات زعفران به ترکمنستان می توانیم هم بصورت فله و هم بصورت بسته بندی محصول را ارسال کنیم. ترکمنستان از جمله کشورهایی است که ظرفیت واردات زعفران بسته بندی در وزن های مختلف را دارد. بهترین روش صادرات زعفران به ترکمنستان در هر دو صورت ( عمده_جزئی)   ارسال هوایی است. به دلیل وزن سبک زعفران مناسبترین روش آن، روش هوایی است.

صادرات زعفران به ترکمنستان
صادرات زعفران به ترکمنستان
دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید