آموزش بازاریابی صادرات زعفران

گیاه زعفران یکی از گرانترین و مهمترین کالاهای صادراتی ایران است. زعفران به بیش از ۶۰ کشور دنیا صادر می شود. زعفران در دنیا متقاضیان بسیاری دارد اما ورود به بازارهای جهانی مستلزم رعایت برخی قوانین است. در ادامه برخی نکات آموزش بازاریابی صادرات زعفران را بررسی خواهیم کرد.

علاوه بر راهکارهای مختلفی برای افزایش تولید که به طور طبیعی می تواند نقش موثری در افزایش صادرات زعفران نیز داشته باشد، نیاز به یک سری سیاستها است که بتواند منجر به افزایش صادرات زعفران گردد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

الف. بازاریابی:

زعفران به دلیل داشتن برخی ویژگی ها نیاز به بازاریابی دقیق و علمی دارد از جمله:

  1. بدلیل فسادپذیری و از بین رفتن رنگ، طعم و عطر زعفران باید محاسبه دقیقی جهت انجام اموری نظیر بسته بندی و حمل و نقل آنها صورت گیرد.
  2. زعفران نسبت به وزن خود حجم زیادی را اشغال می کند، قسمت زیادی از آن را آب تشکیل می دهد که در هوای خشک ایران سریعاً تبخیر می گردد، بنابراین باید در فاصله کوتاهی از زمان تولید، به بازارهای مصرف برسد تا خواص و کیفیت خود را از دست ندهد.

شرکت الماس زعفران جهان با داشتن دفاتر فعال در کشورهای مختلفی مثل ترکیه، دبی، افغانستان، هلند، بلژیک و… امکان صادرات زعفران به تمام کشورهای دنیا را فراهم کرده است. عزیزانی که قصد صادرات زعفران به هر مقصدی را دارند می توانند با جهت دریافت مشاوره رایگان با متخصصان شرکت ما بصورت ۲۴ ساعته در ارتباط شوید.

آموزش بازاریابی صادرات زعفران
آموزش بازاریابی صادرات زعفران

ب. توجه به سلیقه مشتریان خارجی:

توجه به نیاز و سلیقه مشتریان در صادرات بسیار مهم و حیاتی است.

  1. برخی کشورها زعفران را به خاطر عطر و طعم آن استفاده می کنند.برای این گروه زعفران درجه ۳ و ۴ هم گزینه خوبی برای صادرات است.
  2.  برخی کشورها زعفران را به خاطر رنگ دهی، استفاده می کنند که لازم است زعفران درجه ۱ و ۲ به این کشورها صادر شود.

شرکت الماس زعفران جهان به طور مستقیم زعفران کشت کرده – بسته بندی و از طریق دفاتر فعال خود در نقاط مختلف دنیا به شما متقاضیان ارجمند ارایه میکند.

آموزش بازاریابی صادرات زعفران
آموزش بازاریابی صادرات زعفران

ج. تبلیغات:

یکی از امور بسیار مهمی که امروزه در تغییر ترجیحات و سلیقه مصرف کننده در مورد یک کالا مؤثر می باشد ،تبلیغات است. هم چنین با تبلیغات می توان دامنه استفاده از این محصول را افزایش داد. به عنوان مثال می توان با استفاده از تبلیغات آن را جانشین استفاده از مواد خوراکی شیمیایی نمود که نه تنها اثر مخرب مواد شیمیایی را ندارد بلکه دارای یک سری فواید نیز می باشد.

آموزش بازاریابی صادرات زعفران
آموزش بازاریابی صادرات زعفران

د. کنترل کیفیت و رعایت استانداردها:

یکی از مواردی که در افزایش صادرات زعفران تأثیرگذار است، رعایت موارد مختلف به خصوص در هنگام جداسازی کلاله ها از گل می باشد. علاوه بر رعایت بهداشت، محفوظ ماندن کیفیت زعفران و  تولید و عرضه مطابق استانداردهای بین المللی بسیار مهم است.

شرکت الماس زعفران جهان ارائه دهنده زعفران صادراتی ۱۰۰٪ ارگانیک

 

آموزش بازاریابی صادرات زعفران
آموزش بازاریابی صادرات زعفران

ه. تعرفه و راهکار موانع غیرتجاری:

یکی از مواردی که باعث کاهش صادرات کالاها و عدم کارایی در امر تجارت می گردد تعرفه و موانع غیرتجاری است. این امر در مورد زعفران نیز صادق می باشد. تعرفه صادرات زعفران بصورت بسته بندی بسیار بیشتر از تعرفه صادرات زعفران فله است. در هر دو صورت صادرات زعفران از ایران بالاترین تعرفه را نسبت به صادرات از دیگر کشورها دارد.

شرکت الماس زعفران جهان با داشتن دفاتر فعال در افغانستان، ترکیه، دبی، هلند و… امکان صادرات زعفران با تعرفه ۰% را ایجاد کرده و آماده همکاری با فعالان اقتصادی می باشد.

آموزش بازاریابی صادرات زعفران
آموزش بازاریابی صادرات زعفران
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
لطفاً جهت خرید زعفران و ثبت سفارش با متخصصان شرکت ما در ارتباط شوید:
مدیر و مشاور فروش
راه‌های ارتباطی:
نمایندگی ایران: 09120658535
مشاور فروش: 09190391843
نمایندگی ترکیه: 905346556574+
دفتر اروپا - هلند: 31613963190+
آدرس کانال: channel@
آدرس سایت: www.your_site.com
پست الکترونیکی: info@Almaszaffran.ir

مطلب پیشنهادی

نگهداری پیاز زعفران در گلخانه

ویژگی های پیاز زعفران گلخانه ای

ویژگی های پیاز زعفران گلخانه ای کدامند؟بهترین پیاز برای کشت زعفران در گلخانه باید چه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!