نمایندگی خرید زعفران پوشال گرمی

آنچه در این متن می خوانید...

اطلاعاتی درباره خرید زعفران پوشال گرمیشرکت تولیدات زعفران بسته بندی اعلا
Rate this post

همانطور که می دانیم زعفران گران ترین طعم دهنده در جهان است.
این ارزش تنها به خاطر سختی و زحمات انجام شده برای کشت و برداشت محصول نیست. زعفران به اندازه ارزش خود خوشایند و پر کاربرد است و تنها با مقدار بسیار کمی زعفران می توانیم غذایی معمولی را به یک غذای بی نظیر و فوق العاده خوشمزه، خوش رنگ و خوش عطر تبدیل کنیم.
یکی از انواع زعفران موجود در بازار خرید زعفران پوشال گرمی است.
این مرکز زعفران پوشال گرمی با کیفیت را به مشتریان گرامی عرضه می کند.
نمایندگی خرید زعفران پوشال گرمی

اطلاعاتی درباره خرید زعفران پوشال گرمی

اطلاعاتی درباره انواع زعفران پوشال گرمی زعفران در انواع محتلفی شامل پوشال، سرگل، دسته و نگین در بازار موجود است. زعفران پوشال از مرغوب ترین انواع زعفران است. در این زعفران علاوه بر کلاله قرمز رنگ زعفران بخشی از خامه نیز به آن متصل است، یعنی سه کلاله زعفران به بخش زرد رنگ خامه وصل هستند و این امر ظاهری پوشال مانند به زعفران بخشیده است و از همین رو به نام پوشال شناخته می شود. طول خامه می تواند از 1 تا 3 میلی متر متفاوت باشد. وجود این بخش زرد رنگ در زعفران پوشال برای بسیاری از خریداران نشان از اصل بودن زعفران دارد.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

زعفران پوشال به خاطر رنگ دهی خوب و عطر عالی خود بسیار محبوب و پر طرفدار است و علاوه بر استفاده آن به عنوان طعم دهنده در بسیاری از محصولات غذایی، در صنایع بهداشتی، دارویی و آرایشی نیز از آن استفاده می شود. اما از آنجایی که بخش مفید زعفران، قسمت کلاله است، بنابراین با توجه به طول خامه موجود و کیفیت کلاله درجه کیفیت های متفاوتی برای خرید زعفران پوشال گرمی در نظر گرفته می شود. پوشال در سه نوع ضعیف، قلمدار و معمولی در بازار موجود است.

در پوشال ضعیف، کلاله ها به دلیل شرایط نامناسب محیطی و آبیاری نامناسب ضعیف و نازک هستند و از همین رو از قیمت پایین تری برخوردارند. در نوع معمولی کلاله ها ضخیم تر و درشت تر بوده و دارای کیفیت، رایحه و مزه بهتری نسبت به پوشال ضعیف می باشند. زعفران پوشال قلمدار از بهترین کیفیت برخوردار است، کلاله ها ضخیم و بدون فرخوردگی هستند و قسمت خامه متصل به کلاله نیز در پوشال قلمدار کمتر است.

شرکت تولیدات زعفران بسته بندی اعلا

زعفران با توجه به کاربرد بالا و بی نظیر خود، از فروش و رونق بسیار زیادی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا برخوردار است و با توجه به عرضه بالای محصول خرید از فروشگاهی معتبر و معتمد بسیار مهم و حائز اهمیت است و چه بهتر که این محصول از تولید کننده زعفران خریداری شود تا از اصل بودن و مرغوبیت آن مطمئن باشیم.

شرکت تولیدات زعفران الماس زعفران تمام تلاش خود را می کند تا بهترین و مرغوب ترین نوع زعفران پوشال را در بهترین شرایط محیطی و آب و هوایی و با برترین مراقبت و نگهداری تولید و به مشتریان گرامی عرضه کند تا شما عزیزان هموراه خریدی رضایت بخش را از این مجموعه تجربه نمایید.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *