فروش زعفران صادراتی فله

آنچه در این متن می خوانید...

روش صادرات زعفران فلهنوع بسته بندی صادراتیبهترین راه صادرات زعفران فله
انواع زعفران و ویژگی های آن
Rate this post

در فروش زعفران صادراتی فله چندین مورد مطرح است. معمولا به دلیل آسیب پذیر بودن زعفران و برای جلوگیری از خرد شدن کلاله، فروش زعفران صادراتی فله در بسته بندی های 250 گرم و نیم کیلو انجام می شود. در ادامه بهترین روش صادرات زعفران فله و بسته بندی های مناسب برای آن را بررسی خواهیم کرد. کسانی که قصد تجارت زعفران دارند قطعا باید موارد مهمی در مورد روش صادرات زعفران فله و بسته بندی صادراتی و همچنین بهترین راه صادرات زعفران فله و دیگر مسایل صادراتی را  بخوبی بدانند.

صادرات زعفران عمده
صادرات زعفران عمده

روش صادرات زعفران فله

صادرات زعفران فله به روش های مختلفی انجام می شود. معمولا برای صادرات از زعفران های سوپر نگین، نگین و سرگل استفاده می شود. البته انتخاب هر یک از این انواع متناسب با سلیقه مشتری و سلیقه و کاربرد در کشورها متفاوت است. شرکت الماس زعفران جهان این امکان را فراهم کرده است که مقداری از سفارش زعفران را به عنوان نمونه (sampel) به کشورهای مختلف دنیا ارسال کند. روش صادرات زعفران فله شرکت الماس زعفران به  شرح زیر می باشد.

  • ارسال محصول از طریق هوایی
  • صادرات زعفران از طریق دریایی
  • ارسال محصولات از طریق زمینی
صادرات زعفران فله
صادرات زعفران فله

نوع بسته بندی صادراتی

برخی شرکتها برای فروش زعفران صادراتی فله از بسته بندی های پلاستیکی و متداول استفاده می کنند. اما شرکت الماس زعفران جهان با سیاست گذاری اقتصادی و تجاری خود و سابقه طولانی فعالیت در بازار کشورهای مختلف و آشنایی با سلیقه مردم جوامع و ملل مختلف، بسته بندی های صادراتی را متناسب با سلیقه خاص اکثر کشورها و به سفارش شما مخاطبان ارجمند تهیه کرده است.
یکی از خدمات شرکت الماس زعفران جهان این است که علاوه بر استفاده از بسته بندی های صادراتی پیش فرض شرکت، این امکان را به شما می دهد تا زعفران را در بسته بندی به سلیقه خاص شما تقدیمتان کند.
عزیزانی که قصد صادرات زعفران به هر مقصدی را دارید می توانید جهت تهیه زعفران صادراتی فله با کارشناسان شرکت ما در ارتباط شوید.

فروش زعفران صادراتی فله
فروش زعفران صادراتی فله

بهترین راه صادرات زعفران فله

به دلایل مختلفی بهترین راه صادرات زعفران فله، ارسال هوایی می باشد.

  1. جلوگیری از آسیب دیدن زعفران
  2. امنیت و سرعت در ارسال
  3. گرانبها بودن زعفران
  4. حجم کم زعفران
  5. سبک بودن زعفران
بهترین راه صادرات زعفران فله
بهترین راه صادرات زعفران فله

شرکت الماس زعفران جهان با داشتن دفاتر فعال در کشورهای مختلف در ترکیه، دبی، افغانستان، هلند، بلژیک و… امکان صادرات زعفران به  کشورهای مختلف دنیا را فراهم کرده است. ما مفتخریم که سفارش شما را در کمترین زمان از طریق دفاتر فعال خود در کشورهای مختلف تقدیمتان کنیم.

اگر قصد صادرات زعفران را دارید جهت تهیه و صادرات زعفران با ما در ارتباط شوند.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.