خرید زعفران قائنات

آنچه در این متن می خوانید...

قیمت زعفران قائناتقیمت هر گرم زعفران قائناتقیمت زعفران صادراتی قائناتانواع زعفران در قائناتمشخصات انواع زعفران صادراتیکشت زعفران در افغانستان
روش صادرات زعفران فله
Rate this post

کشت زعفران در منطقه قائنات سابقه ای بیش از سه هزار سال دارد. به دلیل همین قدمت، خرید زعفران قائنات سابقه ای طولانی دارد. اخیرا در تعیین قیمت زعفران قائنات دلایل مختلفی وجود دارد. یکی از دلایل رو آوردن به خرید زعفران صادراتی است که باعث فعالیت بیشتر دلالان شده است. اما دلایل پنهانی وجود دارد که باعث رو آوردن به سمت خرید زعفران عمده از کشاورز در قائنات شده است. در ادامه جزئیات بیشتر را بررسی خواهیم کرد.

خرید زعفران قائنات
خرید زعفران قائنات

قیمت زعفران قائنات

همانطور که پیش تر اشاره کردیم زعفران انواع مختلفی دارد ( صادراتی، نگین، سرگل، پوشال و…). یکی از دلایل تعین کننده قیمت زعفران، نوع زعفران است اما با توجه به نوسانات بازار زعفران، قیمت انواع زعفران بصورت روزانه اعلام می شود. در اینجا برخی نکات جزئی مربوط به قیمت زعفران را مرور می کنیم.

قیمت زعفران قائنات
قیمت زعفران قائنات

قیمت هر گرم زعفران قائنات

در کمترین وضعیت نوسان بازار، پایینترین قیمت هر گرم زعفران بین 10 تا 15 هزار تومان در بازار داخلی ایران است. از آنجایی که هر کیلو زعفران 1000 گرم است ( معادل 217 مثقال) با اطلاع از قیمت هر گرم زعفران به راحتی می توان قیمت زعفران فله راهم محاسبه کرد. البته طبیعی است که قیمت زعفران فله کمی ارزان تر از زعفران بسته بندی شده باشد.

قیمت هر گرم زعفران قائنات
قیمت هر گرم زعفران قائنات

قیمت زعفران صادراتی قائنات

عمده فعالیت شرکت الماس زعفران جهان صادرات زعفران است. قیمت انواع زعفران صادراتی در شرکت ما با توجه به شرایط مختلف همکاری و خرید متفاوت است. یکی از این دلایل تفاوت این است که مشتری تقاضای دریافت زعفران در ایران را دارد یا در کشور مقصد؟
برای اطلاع دقیق می توانید با مدیران فروش داخلی و یا بخش بازرگانی شرکت ما در ارتباط شوید.

قیمت زعفران صادراتی قائنات
قیمت زعفران صادراتی قائنات

انواع زعفران در قائنات

تقسیم‌بندی زعفران در ایران معمولا ۳ نوع اصلی را شامل می‌شود و انواع دیگر معمولا حالتی خاص از این ۳ نوع می‌باشند. منظور از کلاله، قسمت قرمز رنگ و منظور از خامه، بخش زرد رنگ رشته زعفران است.

انواع زعفران در قائنات
انواع زعفران در قائنات

مشخصات انواع زعفران صادراتی

  1. زعفران دسته: قدرت رنگ دهی زعفران دسته بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ واحد می‌باشد.زعفران دسته در درجه‌بندی سازمان ملی استاندارد و نیز استاندارد ۱-۲۵۹، زعفران رشته‌ای درجه ۴ نام دارد.
  2. زعفران پوشال: قدرت رنگ دهی آن نیز بیشتر بوده و بسته به کیفیت آن در حدود ۱۷۰ تا ۲۵۰ واحد خواهد بود.زعفران رشته‌ای درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ در گروه زعفران پوشال قرار می‌گیرد.
  3. زعفران سرگل: قدرت رنگ دهی زعفران سرگل بیشتر از بقیه و در حدود ۲۱۰ تا ۲۶۰ واحد می‌باشد. مصرف زعفران سرگل به نسبت انواع دیگر بیشتر مرسوم می‌باشد.
  4. زعفران نگین: زعفران پوشال نگین فاخرترین و گرانترین نوع زعفران بوده و بالاترین قدرت رنگ دهی را دارد (بین ۲۳۰ تا ۲۷۰ واحد)
  5. کنج یا زعفران سفید: با جدا کردن زعفران سرگل از دسته، قسمت ریشه باقی می‌ماند که در ایران به آن زعفران سفید و یا کنج گفته می‌شود. در اروپا این قسمت به‌نام White (سفید) یا Style (خامه) معروف است.
صادرات زعفران به پاکستان
صادرات زعفران افغانستان

کشت زعفران در افغانستان

زعفران افغانستان چندین سال پیاپی از نظر کیفیت به عنوان بهترین نوع زعفران انتخاب شده است و بازاری میان کشورها دارد. کشت زعفران در افغانستان به ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار رسیده است و نسبت به پارسال ۲۲% افزایش داشته است.

شرکت الماس زعفران جهان با داشتن نمایندگی های فعال در کشورهای مختلف در آسیا و اروپا، علاوه بر امکان صادرات زعفران به اکثر کشورهای دنیا را فراهم کرده است.
شرکت ما زعفران را در ایران و افغانستان تولید و بسته بندی و صادر می کند. ما می توانیم طبق خواسته شما عزیزان زعفران ایران و یا افغانستان را تقدیمتان کنیم.

Contact usContact us الماس زعفران جهان
Contact us الماس زعفران جهان
دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید