بزرگترین مرکز توزیع زعفران قائنات اصل

آنچه در این متن می خوانید...

شاخصه های بارز زعفران اصلتوزیع کننده زعفران قائنات اصل به صورت کلی
Rate this post

زعفران قائنات اصل با توجه به قدمت سه هزار ساله آن در این منطقه ، شهرت زیادی دارد . خاک مناسب کشت این محصول و میزان بارندگی کم که از ویژگی های منطقه قائنات است ، قائنات را به مکانی مناسب جهت کشت زعفران تبدیل نموده .

بزرگترین مرکز توزیع زعفران قائنات اصل

شاخصه های بارز زعفران اصل

شاخصه های بارز زعفران اصل

شاید یکی از دلایل حساسیت ما به اصل بودن زعفران ، قیمت زیادی است که بابت مقدار کم آن پرداخت می کنیم و بدیهی است که برای تشخیص زعفران اصل باید مشخصات محصول اصل را بدانیم . ما در اینجا چند روش شناخت ظاهری و غیر آزمایشگاهی زعفران را برایتان خواهیم گفت .

زعفران اصل شیرین نیست بلکه بوی شیرینی دارد ، بویی شبیه یونجه و عسل . زعفران اصل رنگ دهی فوری ندارد و بعد از انداختن در آب کلاله ها سفید نمی شوند و همچنان رنگ دارند . رنگ آب حاصل از زعفران اصل زرد مایل به نارنجی و قرمز شفاف است .

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

گیاه زعفران هر چه در مناطق آفتابی تر رشد و نمو کند ، کیفیت بالاتری خواهد داشت . فصل گلدهی زعفران در قائنات نیمه دوم مهر تا نیمه اول آبان است و این فرصت خوبی برای در معرض آفتاب بودن گیاه است .

رطوبت بسیار کم و خشک بودن منطقه قائنات سبب شده تا این گیاه رطوبت گریز در شرایط اقلیمی مناسبی قرار داشته باشد .

تاریخچه کشت زعفران در منطقه قائنات به بیش از سه هزار سال می رسد و دلیل این سابقه طولانی را هم می توان در بررسی خصوصیات گیاه زعفران پیدا کرد. زعفران گیاهی است که در دوران کاشت به کمترین آب نیاز دارد . کمی بارندگی در این منطقه جاذبه زیادی را برای کاشت این محصول فراهم نموده است. همچنین خاک این منطقه نیز سرشار از مواد معدنی مورد نیاز برای رشد این گیاه با ارزش می باشد که نشان دهنده لطف پروردگار به مردم این منطقه کویری است. این لطف بیکران خداوند باعث مرغوبیت زعفران قائنات در سطح جهان شده است. کیفیت زعفران قائنات را می توان از بازدهی حداکثری زمین های زیر کشت این محصول در این منطقه و البته مقایسه بازدهی و کیفیت زعفران کاشته شده در بقیه نقاط جهان به خوبی متوجه شد.

توزیع کننده زعفران قائنات اصل به صورت کلی

توزیع کننده زعفران قائنات اصل به صورت کلی

شرکت های توزیع کننده زعفران قائنات را چگونه بیابیم ؟

برای خرید محصولات ویژه ای همچون زعفران قائنات ، سایتهای معتبری وجود دارد که شما می توانید با تکیه بر اطمینان ، خریدی راحت و ایمن داشته و از کیفیت محصول لذت کافی ببرید . زعفران به صورت کلی و عمده هم قابل عرضه بوده و پس از آن می توان آن را در بسته های وزنی کمتر و متفاوت آماده کرد .

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *