بازاریابی صادرات زعفران
آنچه در این متن می خوانید...
مهمترین نکات در صادرات زعفراننکات مهم در صادرات زعفران و جذب بازارهای خارجی:قیمت تمام شده زعفران تا هنگام ورود به گمرکمهمترین نکات در صادرات زعفران
صادرات زعفران به هر کشور دارای شرایط خاص همان کشور است. اما برخی از نکات در بین همه کشورها مشترک است. رعایت تمامی نکات در صادرات زعفران به هر کشور می تواند مسبب توسعه فعالیت در آن کشور شود. در ادامه به جزئیات بیشتر خواهیم پرداخت. بازاریابی صادرات زعفران خیلی مهم است. میزان صادرات زعفران ایران رو به افزایش است. ایران بیش از 90 % زعفران تولیدی را صادر می کند. مشتریان زعفران صادراتی ایران حدود ۶۲ کشور هستند. صادرات زعفران به تمام این کشورها دارای ویژگی های مشترک است. صادرات زعفران همچنان به دلیل عوارض بالای صادرات چمدانی انجام می شود.
میزان صادرات انواع زعفران به ترتیب حدودا ۵۰ درصد برای زعفران سرگل صادراتی، ۴۰ درصد براي زعفران سرگل ممتاز و ۱۰ درصد برای زعفران پوشال می باشد.البته هر کشور نوع خاصی از زعفران را می پذیرد.
مهمترین نکات در صادرات زعفران
نکات مهم در صادرات زعفران و جذب بازارهای خارجی:
- زعفران با کیفیت
- برگه تاییدیه آزمایشگاه مبنی بر کیفیت و خالص بودن زعفران
- علامت استاندارد و همچنین ( Quality certificates ) گواهینامه های کیفیت بین المللی برای عرضه و فروش در کشورهای مختلف، خصوصا اروپا بسیار مهم می باشد.
- بسته بندی های صادراتی
صادرات زعفران حداقل از یک کیلو به بالا به صورت بسته بندی شده و یا فله ای انجام می شود.
قیمت تمام شده زعفران تا هنگام ورود به گمرک
قیمت تمام شده زعفران تا هنگام ورود به گمرک کشور مقصد به صورت فله ای یا بسته بندی شده به شرح ذیل محاسبه می گردد :
- به صورت فله ای :
قیمت زعفران + هزینه گمرک و ارسال هوایی - به صورت بسته بندی شده :
قیمت زعفران + هزینه بسته بندی + هزینه ظروف + هزینه گمرک و ارسال هوایی
هزینه گمرکی صادرات زعفران
شرکت الماس زعفران جهان به طور مستقیم زعفران کشت کرده – بسته بندی و به شما متقاضیان ارجمند ارایه میکند.
واردات و صادرات – توزیع و پخش زعفران صادراتی ۱۰۰٪ ارگانیک