استراتژیهای فروش زعفران
آنچه در این متن می خوانید...
شروع جلسه هم افزاییاستراتژیهای فروش زعفرانبر اساس بیانات دفتر مرکزی اروپامعتبرترین عمده فروشان زعفرانبهترین فرصت برای خرید زعفرانفروش ویژه زعفران در ایرانرویکردهای فروش و صادرات زعفرانششمین جلسه هم افزاییپایان جلسه هم افزایی بهمن ماهدر روز سیام دی ماه، همانند هر ماه، ششمین جلسه هم افزایی برگزار شد.
در این جلسه، استراتژیهای فروش زعفران در بهمن ماه مورد بررسی قرار گرفت و یک مهمان ویژه نیز حضور داشت.
شروع جلسه هم افزایی
این جلسه با حضور همکاران واحد فروش شرکت ایران و اروپا، به همراه همکاران واحد آموزش کاشت زعفران برگزار شد.
جلسات هم افزایی با مدیریت سرکار خانم خادمزاده اداره شد.
استراتژیهای فروش زعفران
در بخش اول جلسه، تکنیک های فروش زعفران در ماه بهمن برای همکاران ایران و اروپا مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس بیانات دفتر مرکزی اروپا
در ایران بهمن ماه شب عید عمده فروش ها و اسفند ماه، شب عید خرده فروشی ها محسوب میشود.
معتبرترین عمده فروشان زعفران
در این جلسه، به بزرگترین عمده فروش زعفران در ایران، شرکت الماس زعفران جهان پرداخته شد و استراتژی فروش ویژه توسط این شرکت و شرکت کینگ بیزینس مطرح شد.
این شرکتها به عنوان تامینکنندگان قدرتمند در ایران و اروپا شناخته میشوند و فروش ویژه به عنوان یکی از استراتژیهای فروش زعفران در این ماه مطرح شد.
بهترین فرصت برای خرید زعفران
فرصتهای خرید نیز در جشنوارههای فروشی که توسط الماس زعفران و کینگ بیزینس برگزار میشود، برای تجار و فعالان اقتصادی فراهم میشود.
این جشنوارهها از ۱۵ ژانویه در سراسر اروپا برگزار میشود و مشتریان میتوانند سفارشات خود را با ۲ تا ۳ درصد کاهش قیمت ثبت کنند.
فروش ویژه زعفران در ایران
در قسمت بعدی، قیمت زعفران در بهمن ماه مورد بررسی قرار گرفت.
جشنواره فروش ویژه این امکان را فراهم کرد که مشتریان در ایران نیز سفارشات خود را با ۲ تا ۳ درصد کاهش قیمت دریافت کنند.
شرایط جشنواره هم برای زعفران فله و هم برای سفارشات عمده در بستهبندیهای جزئی اعمال خواهد شد.
رویکردهای فروش و صادرات زعفران
در ادامه، عقاید و دیدگاههای شرکت الماس زعفران و کینگ بیزینس مورد بررسی قرار گرفت.
شرکت الماس زعفران جهان در ایران تحت لیسانس کینگ بیزینس اروپا فعالیت میکنند.
دفتر مرکزی بیان کرد: در این شرکت ها، تمام کارها بر مبنای اخلاقی، انسانی، خدایی، اصولی و علمی است.
ششمین جلسه هم افزایی
در جلسه هم افزایی این ماه، جناب آقای دکتر محمدی به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.
ایشان از ابتدای تاسیس شرکت الماس در ایران، در کنار شرکت بوده و در رشد و پیشبرد اهداف شرکت نقش مهمی ایفا کردهاند.
دفتر مرکزی اروپا، جناب آقای دکتر محمدی را به عنوان سمت مدیر ارشد اجرایی شرکت معرفی کرد.
پایان جلسه هم افزایی بهمن ماه
در پایان جلسه، از همراهی حاضرین در این بخش قدردانی می کنیم.
همچنین از شما عزیزان دعوت می کنیم، برای دریافت اطلاعیهها و خبرهای روز شرکت الماس و کینگ در بخشهای بعدی تازهترین اخبار را دنبال کنند.