بازاریابی صادرات زعفران
آنچه در این متن می خوانید...
صادرات انواع زعفرانفروش زعفران به چه عواملی بستگی دارد؟تبلیغات فروش انواع زعفرانبازاریابی صادرات زعفران و استانداردراهکار برای تجارت زعفرانگیاه زعفران یکی از گرانترین و مهمترین کالاهای صادراتی ایران است.
زعفران به بیش از 60 کشور دنیا صادر می شود.
زعفران در دنیا متقاضیان بسیاری دارد اما ورود به بازارهای جهانی مستلزم رعایت برخی قوانین است.
در ادامه برخی نکات آموزش بازاریابی صادرات زعفران و فروش انواع زعفران و فروش زعفران ایرانی را بررسی خواهیم کرد.
برای خرید زعفران با کارشناسان ما در ارتباط شوید 09120658535
علاوه بر راهکارهای مختلفی برای افزایش تولید که به طور طبیعی می تواند نقش موثری در افزایش صادرات زعفران نیز داشته باشد، نیاز به یک سری سیاستها است که بتواند منجر به افزایش صادرات زعفران گردد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
صادرات انواع زعفران
زعفران به دلیل داشتن برخی ویژگی ها نیاز به بازاریابی دقیق و علمی دارد از جمله:
- بدلیل فسادپذیری و از بین رفتن رنگ، طعم و عطر زعفران باید محاسبه دقیقی جهت انجام اموری نظیر بسته بندی و حمل و نقل آنها صورت گیرد.
- زعفران نسبت به وزن خود حجم زیادی را اشغال می کند، قسمت زیادی از آن را آب تشکیل می دهد که در هوای خشک ایران سریعاً تبخیر می گردد، بنابراین باید در فاصله کوتاهی از زمان تولید، به بازارهای مصرف برسد تا خواص و کیفیت خود را از دست ندهد.
شرکت الماس زعفران جهان با داشتن دفاتر فعال در کشورهای مختلفی مثل ترکیه، دبی، افغانستان، هلند، بلژیک و… امکان صادرات زعفران به تمام کشورهای دنیا را فراهم کرده است.
فروش زعفران به چه عواملی بستگی دارد؟
توجه به سلیقه مشتریان خارجی:
توجه به نیاز و سلیقه مشتریان در صادرات بسیار مهم و حیاتی است.
- برخی کشورها زعفران را به خاطر عطر و طعم آن استفاده می کنند.
برای این گروه زعفران درجه 3 و 4 هم گزینه خوبی برای صادرات است. - برخی کشورها زعفران را به خاطر رنگ دهی، استفاده می کنند که لازم است زعفران درجه 1 و 2 به این کشورها صادر شود.
شرکت الماس زعفران جهان به طور مستقیم زعفران کشت کرده – بسته بندی و از طریق دفاتر فعال خود در نقاط مختلف دنیا به شما متقاضیان ارجمند ارایه میکند.
تبلیغات فروش انواع زعفران
یکی از امور بسیار مهمی که امروزه در تغییر ترجیحات و سلیقه مصرف کننده در مورد یک کالا مؤثر می باشد ،تبلیغات است. هم چنین با تبلیغات می توان دامنه استفاده از این محصول را افزایش داد.
به عنوان مثال می توان با استفاده از تبلیغات آن را جانشین استفاده از مواد خوراکی شیمیایی نمود که نه تنها اثر مخرب مواد شیمیایی را ندارد بلکه دارای یک سری فواید نیز می باشد.
فروش انواع زعفران و فروش زعفران ایرانی
بازاریابی صادرات زعفران و استاندارد
یکی از مواردی که در افزایش صادرات زعفران تأثیرگذار است، رعایت موارد مختلف به خصوص در هنگام جداسازی کلاله ها از گل می باشد.
علاوه بر رعایت بهداشت، محفوظ ماندن کیفیت زعفران و تولید و عرضه مطابق استانداردهای بین المللی بسیار مهم است.
راهکار برای تجارت زعفران
یکی از مواردی که باعث کاهش صادرات کالاها و عدم کارایی در امر تجارت می گردد تعرفه و موانع غیرتجاری است.
این امر در مورد زعفران نیز صادق می باشد.
تعرفه صادرات زعفران بصورت بسته بندی بسیار بیشتر از تعرفه صادرات زعفران فله است.
در هر دو صورت صادرات زعفران از ایران بالاترین تعرفه را نسبت به صادرات از دیگر کشورها دارد.