گروه تامین کننده زعفران صادراتی درجه یک

آنچه در این متن می خوانید...

مهم ترین ویژگی زعفران صادراتی درجه یکقیمت استثنایی زعفران صادراتی درجه یک
قیمت زعفران در اصفهان
5/5 - (1 امتیاز)

ایران، یکی از مهمترین تامین کنندگان و مراکز فروش زعفران صادراتی درجه یک، به شکل عمده و بسته بندی به کشورهای دیگر می باشد.

زعفران صادراتی، محصولی است، بسیار با کیفیت و خوش رنگ و بو، که قیمتی نسبتا بالا در بسته های مختلف و متنوع، به فروش می رسد.

گروه تامین کننده ی زعفران صادراتی درجه یک، نهایت سعی و تلاش خود را می‌کند تا این محصول را با کیفیتی ۱۰۰% تضمین شده، به شکل عمده و یا بسته بندی های مختلف، به دست متقاضیان عزیز برساند.

گروه تامین کننده زعفران صادراتی درجه یک

مهم ترین ویژگی زعفران صادراتی درجه یک

مهم ترین ویژگی زعفران صادراتی درجه یک

زعفران را در کشور ایران، به عنوان طلای قرمز می شناسند.
این ماده ی خوراکی خوش طعم و رنگ و بو، خواص بی شماری داشته و بسیار پرکاربرد می باشد.

یک ویژگی زعفران صادراتی، این است که باید دارای نشان استاندارد باشد.
زعفران های صادراتی، اصولا در مراکز تحقیقاتی کنترل کیفیت، توسط محققان مورد بررسی و آزمایش، قرار می‌گیرند.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

از دیگر ویژگی‌های بارز زعفران صادراتی میزان رنگ دهی این محصول است هر قدر زعفران قدرت رنگ دهی بالاتری داشته باشد درصد خلوص و کیفیت آن بالا تر است؛ و همچنین این محصول خوراکی خوش رنگ، باید عطر و رایحه خوبی داشته، رشته های درشت و یکدست و سالم و ضخیمی داشته؛ و فاقد هر گونه میکروب باشد.

به طور کلی، به جرات می‌توان گفت که: هر نوع زعفرانی که کاملاً خالص بوده و درجه کیفی بالا و ظاهری مناسب و عطر و بوی خوشایندی داشته باشد؛ می‌تواند به عنوان یک محصول صادراتی خوب به حساب آید.

قیمت استثنایی زعفران صادراتی درجه یک

قیمت استثنایی زعفران صادراتی درجه یک

زعفران صادراتی، به دلیل بالا بودن کیفیت، یکی از پرطرفدارترین زعفرانهای ایران است. این محصول توسط شرکت‌های تولیدی زعفران صادراتی مختص کشورهای مختلف، تولید و بسته بندی، و از آنجا به نقاط مختلف، صادر می شود.

قیمت استثنایی زعفران، در این مراکز تولیدی به گونه‌ای است که برای هر مصرف کننده ای مقرون به صرفه می باشد؛ چرا که متقاضیان می توانند با حذف واسطه‌ها یک محصول خوب و مرغوب و با قیمتی مناسب تهیه کنند. این نوع زعفران با کیفیت، نه تنها در اکثر مراکز خرید ایران، با قیمتی مناسب به فروش می رسد، بلکه به دلیل درجه کیفی بالا و بسته بندی های بسیار شیک و متنوع، گزینه ای بسیار مناسب، جهت صادرات به کشورهای دیگر نیز هست.

شایان ذکر است که، آن دسته از متقاضیانی که قادر به حضور مستقیم در این مراکز خرید نیستند؛ می توانند از طریق سایت های اینترنتی معتبر مربوط به فروش این محصول صادراتی، از قیمت به روز شده ی آن مطلع و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه ی مقرر شده، اقدام به خرید کنند.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *