واردات زعفران نگین ارگانیک

آنچه در این متن می خوانید...

مراحل تولید زعفران نگین ارگانیکبازار تولیدات زعفران ارگانیک اعلا
Rate this post
واردات زعفران نگین ارگانیک به کشور

زعفران یک ادویه بسیار با ارزش است که از قدیم الایام درایران تولید شده است و به کشورهای همجوار صادر می شده است. در زمان های قدیم به مهمانان خاص ،زر و زعفران هدیه می دادند.زعفران انواع مختلفی دارد که بهترین نوع آن زعفران نگین می باشد که به صورن کاملا ارگانیک تولید می شود. کشورهای دیگر مخصوصا کشورهای خاورمیانه یکی از مراکز مهم واردات زعفران نگین ارگانیک به کشور شان می باشند.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

مراحل تولید زعفران نگین ارگانیک

مراحل تولید زعفران نگین ارگانیک

به طور کلی در سالهای اخیر همزمان با رشد جمعیت،میزان تقاضا برای محصولات کشاورزی هم افزایش یافت.به همین دلیل تولید کنندگان این محصولات در جستجوی راهی برای افزایش کمیت آنها افتادند که در این بین کودها و سموم و آفت کش های شیمیایی به کمک آنها شتافتند.هر چند با مصرف این مواد شیمیایی ،کیفیت تولیدات بسیار پایین آمد ولی در جهت افزایش انبوه محصولات بسیار موثر واقع شد.

ارگانیک به روشی گفته می شود که در آن از هیچ گونه کود شیمیایی و آفت کش ها و ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی استفاده نمی گردد. زعفران نیز یکی از محصولات کشاورزی می باشد که به دو روش ارگانیک و صنعتی تولید می شود. از آنجایی که تولیدات زعفران به روش ارگانیک مقدار بازدهی محصول را پایین می آورد ولی چون کیفیت آن از لحاظ عطر و طمع و رنگ بسیار بالاتر است در نتیجه با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

همان طور که در بالا اشاره کردیم زعفران نگین ارگانیک یکی از بهترین نوع زعفران می باشد و مشتریان و طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است.مراحل تولید زعفران نگین ارگانیک به این ترتیب می باشد که تماما به روش سنتی انجام می شود و برای حاصل خیز نمودن خاک از کودهای طبیعی همچون خاک کمپوست گاوی استفده می شود و همچنین برای مبارزه با آفت ها از روش هایی مانند کنترل بیولوژیک،تله های مکانیکی ،خفه نمودن و بخار دادن و همین طور آبیاری غرقابی استفاده می شود. از آنجاییکه کشت زعفران به صورت خانوادگی انجام می گیرد،مراحل برداشت گل و تفکیک کلاله نیز توسط اعضای خانواده یا دوستان صورت می گیرد و کاملا سنتی می باشد.

زعفران ارگانیک از آنجایی که %100 خالص می باشد ،علاوه بر مصارف خانگی ،در صنایع مختلف دیگر همچون دارو سازی نیز به کار می رود .چرا که زعفران دارای خواص بسیار مفیدی برای سلامت انسان می باشد.

بازار تولیدات زعفران ارگانیک اعلا

بازار تولیدات زعفران ارگانیک اعلا

بسیاری از سایت های معتبر و مراکز فروشگاهی بزرگ و نامی در امر تجارت زعفران مخصوصا زعفران ارگانیک اعلا مشغول به فعالیت می باشند و از این طریق توانسته اند به سود بالایی دست پیدا کنند و بازار تولیدات زعفران ارگانیک اعلا را رونق ببخشند.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *