مرکز توزیع زعفران سرگل یک مثقالی

آنچه در این متن می خوانید...

مشخصات عمومی زعفران مرغوب صادراتیبازار تولیدات زعفران مرغوب در ایران
Rate this post

زعفران سرگل یک مثقالی یکی از رایج ترین نمونه های زعفران مورد استفاده در بین عموم مردم جهان به ویژه ایرانیان می باشد و همانطور که از نامش مشخص است در بسته های یک مثقالی به صورت بهداشتی و مناسب قرار دارد و در بازار به فروش می رسد، شما نیز اگر از طرفداران زعفران می باشد می توانید برای خرید از مجموعه حاضر که به عنوان معتبرترین مرکز توزیع زعفران مرغوب در سطح کشور به حساب می آید، بهره مند گردید.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

مرکز توزیع زعفران سرگل یک مثقالی

مشخصات عمومی زعفران مرغوب صادراتی

مشخصات عمومی زعفران مرغوب صادراتی همانطور که می دانید زعفران به عنوان یکی از برترین ادویه جات به شمار می رود که به صورت کاملا گیاهی و طبیعی تولید می گردد و فاقد هر گونه مواد شیمیایی در ترکیب خود می باشد، این محصول که به عنوان ادویه و چاشنی در تهیه انواع غذاها، دسرها، کیک و شیرینی، نوشیدنی و… به کار برده می شود از طعم و رنگ فوق العاده عالی برخوردار است و همچنین دارای خواص فوق العاده درمانی و دارویی برای سلامتی می باشد.

از زمان گذشته تا به امروز مصرف زعفران در انواع مواد غذایی و خوراکی به تمام افراد توصیه می گردد تا علاوه بر بهره مندی از طعم و مزه همچنین بدن خود را در برابر هر گونه بیماری ایمن سازند.

کشور ما با دارا بودن شرایط آب و هوایی و زمین های مناسب برای کشت زعفران یکی از تولیدکنندگان معروف این محصول می باشد که زعفرانی باکیفیت و مرغوب را تولید می نماید و نه تنها در بازار داخلی طرفدار دارد بلکه در سایر کشورها نیز طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده است که همین عامل سبب شده تا صادرات این محصول به سایر کشورهای خواهان صورت گیرد.

بررسی مشخصات زعفران صادراتی مرغوب:

  • دارای رشته های نازک و قرمز رنگ می باشد.
  • بسیار ظریف هستند که به راحتی نرم و خرد می شوند.
  • فاقد هر گونه سفیدی یا زردی در ترکیب خود هستند.
  • دارای بسته بندی بهداشتی و پلمت شده می باشند.

بازار تولیدات زعفران مرغوب در ایران

بازار تولیدات زعفران مرغوب در ایران با توجه به طعم و خواص فوق العاده زعفران، هر روزه با افزایش خرید این محصول از سوی افراد در داخل و خارج از کشو رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان همانند مجموعه حاضر به افزایش تولیدات زعفران مرغوب بپردازند و در بسته بندی کاملا بهداشتی به همراه قیمت مناسب در بازار به فروش رسانند.

شما برای خرید بهترین نوع زعفران می توانید از همین سایت بهره مند گردید تا محصول را با کیفیت عالی به صورت مستقیم از تولیدی و حذف واسطه ها خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید