صادر کننده زعفران پوشال نگین

آنچه در این متن می خوانید...

انواع سایز بسته بندی زعفران پوشال نگینبازار پخش بهترین زعفران پوشال نگینی
Rate this post

بدون شک زعفران شیک ترین و مجلل ترین طعم دهنده و چاشنی موجود در سراسر جهان است و طعم دهنده ای بسیار پرطرفدار است. زعفران به صورت ها و کیفیت های متفاوتی در بازار عرضه و به فروش می رسد. یکی از انوع مرغوب این چاشنی مشهور و محبوب، زعفران پوشال نگینی است که می توانید آن را با کیفیتی درجه یک و مرغوب و در بسته بندی های متفاوت از این مجموعه تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با این زعفران و نحوه فروش آن با ما همراه باشید.

صادر کننده زعفران پوشال نگین

انواع سایز بسته بندی زعفران پوشال نگین

انواع سایز بسته بندی زعفران پوشال نگین زعفران پوشال نگینی ، نوعی زعفران است که در آن کلاله های قرمز رنگ زعفران به همراه بخش بسیار کمی از قسمت خامه به فروش می رسند. از همین رو نسبت به زعفران پوشال معمولی از کیفیت بهتری برخوردار است، رنگ دهی آن بیشتر است. این زعفران بسیار محبوب است و به خاطر کیفیت بالای خود به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

همانطور که می دانیم زعفران گران ترین ادویه موجود در جهان است و به خاطر ارزش بالای خود به نام طلای سرخ نیز شناخته می شود. انواع زعفران شامل زعفران پوشال نگینی در بسته بندی هایی متفاوت به بازار عرضه می شود. بسته هایی که علاوه بر کابردی بودن و قابلیت نگهداری و حفظ شرایط بهینه زعفران و همچنین جلوگیری از نفوذ رطوبت، هوا و آلودگی ،بسیار زیبا نیز می باشند. این بسته ها در طرح ها و مدل های متنوع و جذابی طراحی و تولید می شوند تا هم نظر مشتری را به خود جلب کنند و هم شایسته طلای سرخی که داخلشان قرار می گیرد باشند.

بسته بندی ها با توجه به قیمت و اندازه مصرف در سایز های مختلفی وجود دارند و هر کس می تواند مطابق با نیاز خود، حجم دلخواه خود را خریداری کند و از آن مصرف نماید. این بسته بندی ها در بازار داخلی معمولا با وزن 0.5، 1 گرم، نیم مثقال و یک مثقال موجودند. اما بسته های بزرگتر همچون 25 گرمی و کیلویی نیز وجود دارند تا پاسخگوی نیاز مشتریان مختلف باشند.

بازار پخش بهترین زعفران پوشال نگینی

بازار پخش بهترین زعفران پوشال باتوجه به محبوبیت بالای زعفران در سراسر جهان و کیفیت بالای زعفران ایرانی، همیشه بازار صادرات زعفران پررونق بوده است. این مجموعه یکی از مراکز برتر صادر کننده زعفران پوشال نگینی می باشد و همواره در تلاش است تا با پخش بهترین زعفران با طعم و کیفیتی عالی و ارائه برترین خدمات همواره در راستای جلب رضایت مشتری گام بردارد.

خرید از این مجموعه به صورت غیر مستقیم انجام می شود و شما می توانید با صرف کمترین زمان و انرژی و عدم خرج هزینه های اضافی، محصولی مرغوب و با کیفیت را سفارش داده و در آدرس مورد نظر خود در یافت نمایید.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *