صادرات زعفران شناسنامه دار

آنچه در این متن می خوانید...

صادرات یک کیلو زعفران برابر با ۱۵ بشکه نفت استشناسنامه دار شدن زعفران
مراکز خرید و فروش زعفران
Rate this post

از آنجایی که صادرات یک کیلو زعفران برابر با ۱۵ بشکه نفت  است تقلب های بسیاری در بازار این ماده ارزشمند اتفاق می افتد. تقلب های زعفران از قبیل آغشته کردن کلاله زعفران به رنگ، عسل و… است.  مخلوط زعفران درجه یک با زعفران های باکیفیت پایین تر و فروش ارزان به اسم زعفران درجه یک از روش های پنهان ولی رایج تقلب زعفران می باشد.در ادامه چگونگی حذف زعفران تقلبی از بازار و صادرات زعفران شناسنامه دار را بررسی خواهیم کرد.

 

به گفته عضو شورای ملی زعفران با فراهم کردن زیرساختها، برند سازی و شناسنامه دار شدن محصول می توان صادرات طلای سرخ ایرانی در بازارهای جهانی را افزایش داد. با وجود آنکه صادرات اکثر محصولات کشاورزی از جمله زعفران می تواند جایگزین مناسبی برای درآمدهای نفتی باشد، از این رو رفع موانع پیش روی صادرات امری ضروری است.

 

مسئول شورای ملی زعفران با اشاره به اینکه رفع سخت گیری های صادرات به معنای عدم ورود ارز به کشور نیست، گفت: با توجه به آنکه در مقابل صادرات به واردات برخی کالاها نیاز داریم بنابراین تبادل صادرکنندگان با واردکنندگان می تواند نیاز کشور را بدون موانع و بوروکراسی های اداری تامین کند.

صادرات یک کیلو زعفران برابر با ۱۵ بشکه نفت است

در نتیجه صادرکننده زعفران می توانند از محل صادرات کالاهای مورد نیاز وارداتی همچون خودرو، لوازم یدکی، مواد غذایی و .. را وارد کند و در مقابل مازاد مصرف را صادر کند، این امر به سبب رشد صادرات به نفع صادرکننده و مصرف کننده خواهد بود.

 

صادرات زعفران شناسنامه دار
صادرات زعفران شناسنامه دار

 

شناسنامه دار شدن زعفران

شناسنامه دار شدن زعفران ایرانی به سبب به حداقل رساندن سوء استفاده و تخلف به نفع تولیدکنندگان، صادرکنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود.
با توجه به آنکه با شناسنامه دار شدن زعفران مرکز تولیدکننده، مزرعه و تمامی مشخصات تولید در نقاط مختلف کشور از طریق کد ۱۳ رقمی قابل پیگیری است، از این رو دیگر خبری از زعفران های آغشته به رنگ در بازار نخواهد بود. همین امر سبب رونق صادرات زعفران شناسنامه دار خواهد شد.

البته شناسنامه دار شدن طلای سرخ باید بر اساس مستندات باشد که صفر تا صد مراحل تولید از طریق کد قابل رویت باشد.

 

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.