خرید کلی زعفران پوشال معمولی

آنچه در این متن می خوانید...

نکات مهم هنگام خرید زعفران پوشال معمولیبازار تولید زعفران مرغوب در ایران
Rate this post

زعفران نامی آشنا در میان مردم ایران است و در بسیاری از محصولات غذایی از خورشت و آش گرفته تا پشمک و بستنی از آن استفاده می شود.
شنیدن نام آن رایحه، طعم و رنگ خوشی که این ماده به انواع غذاها می بخشد را به خاطر می آورد. زعفران در انواع مختلفی در بازار موجود است.
یکی از آن ها زعفران پوشال است. این مجموعه زعفران پوشال معمولی مرغوب و باکیفیت را با قیمتی متناسب با کیفیت محصول عرضه شده به مشتریان گرامی عرضه می کند.

خرید کلی زعفران پوشال معمولی

نکات مهم هنگام خرید زعفران پوشال معمولی

نکات مهم هنگام خرید زعفران پوشال معمولی همانطور که گفته شد زعفران پوشال نوعی از انواع زعفران ارائه شده در بازار است. اما منظور از زعفران پوشال چیست و چگونه می توانیم کیفیت و خوب بودن آن را تشخیص داده و محصولی مرغوب خریداری نماییم.

منظور از زعفران پوشال، آن زعفرانی است که علاوه بر کلاله قرمز رنگ بخشی از خامه زرد یا سفید رنگ را نیز به همراه داشته باشد. با اینکه با وجود خامه میزان عطر، رنگ و طعمی که پوشال معمولی به همراه دارد نسبت به برخی از انواع زعفران کمتر است، بسیاری از مردم با توجه به کیفیت مناسب و امکان تشخیص اصل یا تقلبی بودن زعفران، خرید این نوع زعفران را به سایر انواع موجود ترجیح می دهند.

از آنجایی که در زعفران پوشال خامه و کلاله به هم متصل هستند، احتمال غیراصل و تقلبی بودن زعفران خریداری شده کمتر خواهد بود. اما به طور کلی هنگام خرید زعفران باید به نکاتی توجه کنیم.

  • اولین نکته توجه به ظاهر زعفران است. زعفران اصل معمولا رنگ قرمز تیره ای دارد و بسیار خشک و ترد است.
  • زعفران را بو کنید. زعفران خوب و مرغوب دارای رایحه ای بسیار خوشایند است، درصورتی که نوع غیرمرغوب و تقلبی آن اصلا اینطور نیست.
  • اگر امکان تست و مزه کردن زعفران وجود دارد، حتما آن را مزه کنید تا از اصل بودن و کیفیت آن مطمئن شوید.
  • و اینکه کلاله های زعفران های جنس خوب هرگز به هم نمی چسبند، چسبیده بودن کلاله ها نشان از کیفیت پایین زعفران خواهد داشت.

البته همواره بهترین کار خرید از فروشگاهی مطمئن و معتمد است که جنسی مرغوب و با کیفیت را به مشتریان عرضه می دارد.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

بازار تولید زعفران مرغوب در ایران

بازار تولید زعفران مرغوب در ایران زعفران همواره به دلیل خواص، عطر، طعم و رنگ خود از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است و بازار عرضه و فروش این محصول همواره پررونق بوده است و همواره در راستای افزایش کیفیت و کمیت این محصول و تولید زعفران مرغوب و درجه یک تلاش می شود.
این مرکز انواع زعفران مرغوب و با کیفیت را در بهترین شرایط محیطی و با نظارت و مراقبت افراد با تجربه، ماهر و دانش آموختگان این زمینه تولید و به بازار عرضه می کند.

متقاضیان خرید زعفران پوشال از این مجموعه می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با همکاران ما در واحد فروش در تماس بوده و ضمن آگاهی هرچه بیشتر درباره محصول، سفارش خود را ثبت نمایند. شما عزیزان می توانید از هر نقطه ای از کشور ایران حجم مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در بسته بندی های استاندارد در آدرس مورد نظر خود دریافت نمایید.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *