خرید انواع زعفران سرگل شکسته

آنچه در این متن می خوانید...

انتخاب بهترین زعفران سرگل شکستهبررسی بازار صادرات زعفران سرگل شکسته
Rate this post

زعفران یکی از اصلی ترین و سنتی ترین چاشنی ها در غذاها و دسر ها به خصوص غذاهای ایرانی می باشد که علاوه بر این که رنگ بسیار زیبایی به غذا می دهد؛ عطر و طعم غذا را بهتر و لذیذ تر می کند؛ ما در اینجا در مورد خرید انواع زعفران سرگل شکسته صحبت می کنیم و اگر شما هم به دنبال مرکزی برای خرید این محصول هستید جای خوبی آمده اید.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

خرید انواع زعفران سرگل شکسته

انتخاب بهترین زعفران سرگل شکسته

انتخاب بهترین زعفران سرگل شکسته زعفران سرگل یکی از پرمصرف ترین و رایج ترین زعفران در بین مردم بوده است و با توجه به این که ما انواع مختلفی زعفران در ایران داریم که سالانه کشت می شود و یکی از این نوع ها، زعفران سر گل می باشد؛ شاید برابتان سوال پیش بیاید که زعفران سر گل یا زعفران شکسته چیست.

در هنگام برداشت زعفران، که با توجه به خود گیاه زعفران و عمل جداسازی که انجام می دهند نوع های زعفران نیز پدیدار می گردد که نام های آن زعفران سرگل، دخترپیچ و پوشال می باشد که در بین اینها زعفران سرگل علاوه بر اینکه دارای مرغوبیت خوبی است و رنگ دهی بالایی دارد؛ در بین زعفران های دیگر قیمت مناسبی نیز داراست.

در هنگام جدا سازی زعفران سرگل که فقط کلاله های آن باقی می ماند و ممکن است در اثر الک کردن یا جا به جایی شکسته شوند که به این صورت زعفران سرگل شکسته به وجود می آید.

برای انتخاب بهترین زعفران سرگل شکسته باید این موارد را دقت کنید:

  • ریشه و کلاله های زعفران ذره ای زرد نباشد و کاملأ قرمز باشد.
  • رشته ها باید از هم جدا باشند.
  • کلاله ها به همان چسبیده نباشد.
  • عطر و طعم خوبی داشته باشد.
  • خوش رنگ و لعاب باشد.

بررسی بازار صادرات زعفران سرگل شکسته

بررسی بازار صادرات زعفران سرگل شکسته استان خراسان در ایران یکی از تولید کنندگان اصلی زعفران می باشد که انواع زعفران را تحت پوشش خود قرار می دهد و سالانه ده ها تن از آن را وارد بازار های داخلی و کشور های دیگر می کند و زعفران ایرانی شهرت جهانی نیز داراست.

با صادرات زعفران سر گل که در بین زعفران های دیگر قیمت پایین تری دارد و کیفیت مطلوبی نیز بر خوردار است و کشور های دیگر با وارد کردن این نوع از زعفران در صنایع های مختلف و در آشپزی ها و رستوران ها از آن استفاده می کنند و برایشان از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

به همین دلیل بازار صادرات زعفران در ایران بسیار خوب و پر درآمد می باشد و می توانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد این قضیه از این سایت بهره ببرید و اگر به دنبال صادرات بهترین زعفران سر گل هستید؛ تمام کمک های لازم را جهت صادرات آن به شما خواهیم کرد.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *