بازار صادرات زعفران پوشال گرمی

آنچه در این متن می خوانید...

بررسی اجمالی زعفران پوشالبرترین فروشنده زعفران پوشال در ایران
Rate this post

بازار صادرات زعفران پوشال گرمی به دلیل کاربرد وسیع آن در صنایع دارویی و غذایی در دنیا رونق فراوانی دارد. زعفران پوشال در واقع نوعی زعفران است که همراه با خامه انتهایی از گلبرگ های زعفران جدا شده و به مراکز فروش این محصول ارسال می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کالای گرانبها ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

بازار صادرات زعفران پوشال گرمی

بررسی اجمالی زعفران پوشال

بررسی اجمالی زعفران پوشال این بخش را به بررسی اجمالی زعفران پوشال اختصاص داده ایم. همانگونه که در بخش فوقانی اشاره کردیم در این نوع زعفران کلاله متصل با حدود سه میلی ‌متر خامه می باشد. مقدار رنگی که از نوع پوشالی زعفران نشت می کند بسیار کمتر از نوع سرگل این محصول می باشد.

سه شاخه زعفران در این محصول به هم وصل می باشند و اصیل بودن این کالا را تضمین می کند. کیفیتی که این زعفران بر اساس آن دسته بندی و قیمت گذاری می شود بر اساس اندازه کلاله ها و میزان خامه متصل به کلاله ها می باشد.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و صادرات می توانید از طریق [واتساپ] اقدام کنید.

تماس مستقیم با کارشناس فروش [09120643814]

از این رو زعفرانی که کلاله های درشت داشته و ریشه های سفید کمتری در انتهای خود داشته باشد از قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر برخوردار است.

نرخی که برای زعفران تعیین می گردد علاوه بر کیفیت به وزن محصول نیز وابسته است. به عنوان مثال زعفران بر اساس گرم و یا مثقال بسته بندی و قیمتگذاری می گردد که هر کدام بر اساس کیفیتی که دارند با قیمت متفاوتی به فروش می رسند.

زعفران پوشال در سه نوع ضعیف، معمولی و قلمدار در دنیای تجارت شناخته شده اند که تفاوت هایی با یکدیگر دارند.
نوع ضعیف از کلاله های بسیار نازکی برخوردار هستند. زعفران پوشال معمولی از لحاظ میزان درشتی کلاله ها از نوع ضعیف بهتر هستند و از لحاظ عطر و بو نیز نسبت به آن ها برتری دارند.
نوع قلمدار نسبت به دو نوع دیگر رشته های قرمز رنگ کشیده تر داشته و ضخامت کلاله ها و طعم زعفران و رنگ‌دهی آن نیز بهتر است.

برترین فروشنده زعفران پوشال در ایران

برترین فروشنده زعفران پوشال در ایران برترین فروشنده زعفران پوشال در ایران انواع مختلف این محصول را به صورت انبوه و با قیمتی باور نکردنی عرضه می کند.

برای سفارش زعفران پوشال گرمی و آگاهی از قیمت این محصول، تضمین خرید، اصالت فیزیکی کالا و دیگر خدماتی که در این بازرگانی صورت می پذیرد می توانید از هر کجای ایران که هستید به واسطه راه های ارتباطی که در این سایت قرار دارند با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه آماده پاسخگویی به سوال های شما در خصوص زعفران پوشال هستند و مشاوره های لازم را در این زمینه به شما ارائه خواهند داد.

دپارتمان فروش و صادرات زعفران

برای خرید و ثبت سفارش زعفران لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

مدیر فروش زعفران 

شرکت الماس زعفران شما را به خرید انواع زعفران درجه یک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *